mod ansøgning

138 views

Dit navn:Viktor

Din alder og din fødselsdato:13 15 september

Ingame navn:jens hansen

SteamID:STEAM_0:1:92915047

Spillet tid på serveren(ca):2 uger

Har du en funktionel mic?:ja har en turtle beach

Erfaring:jeg har rigtig meget erfaring, og viden om hvordan man gør tingene. har spillet meget gmod så ved en del

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg har mulighed storset hele tiden med mindre jeg skal i byen eller noget andet

Har du Erfaring med ulx?:ja jeg har meget erfaring med ulx, har været admin på mange andre server så ved meget om det.

Hvorfor lige dig?:fordi jeg har meget tid og spiller meget, har det godt med at møde ny mennesker og hjælpe dem vis de har brug for hjælp. fordi jeg gerne vil hjælpe server med at ryde op i spillerne vis der er nogen trolls osv.

Info om dig, F.eks hvad du laver i din fritid, og lidt info, om dit liv udenfor gmod: jeg spiller meget fodbold, er meget sammen med vennerne og kan også godt  lide og gå i byen med vennerne. jeg elsker også at være sammen med familien

Hvad vil du gøre, hvis Åge Mass RDM’et, og du er kun mod?:så vil jeg jail ham og få tilkalte en admin imens admin er på vej vil jeg spørge ham hvorfor han rdmer og vente på admin banner ham.   

Hvad vil du gøre, hvis Åge Lyver for dig, i case, og du er kun mod?: vil få en admin hen og få ham til at hører med, og se hvad han siger eller så vil jeg se beviser fra åge for og se om han lyver.

Hvad vil du gøre, hvis Åge truer med ddos, og du er kun mod?: så vil jeg freez ham og få tilkaldt en admin der kan hjælpe med at få ham bannet så hurtig som over hovedet mulig.

Hvad vil du gøre, hvis Åge mic spammer?:så vil jeg gag ham i lidt tid og så prøve og ungag ham lidt efter og hører om han stadig larmer.

håber virkelig i vil lade mig blive mod har meget erfaring med det.

MVH Viktor AKA Jens hansen

Reply